E caratteristiche di i sacchetti di imballaggio di noci è l'intruduzioni di i tipi di sacchetti cumuni

[prisna-wp-translate-show-hide behavior = "show"][/prisna-wp-translate-show-hide]I sacchetti di imballaggi alimentari di noci sò una piccula categuria di sacchetti di imballaggio di frutti secchi.Imballaggio di nocii sacchetti includenu sacchetti di imballaggio di noci, sacchetti di imballaggio di pistacchio, imballaggio di semi di girasole, ecc. In cunfrontu cù altri sacchetti di imballaggio di frutti secchi, i sacchetti di imballaggio di nuci anu e seguenti caratteristiche:

1. Flessibule è resistente à a perforazione, per impediscenu a cunchiglia dura di l'alimentu di noci da punisce u saccu di imballaggio.

2. L'imballu hè più solidu, mette in risaltu l'alta nutrizione è a qualità di l'alimentu di noci.

prima.In i sacchetti di imballaggi alimentari di nuci nantu à u mercatu, pudemu spessu vede l'ombra di foglia d'aluminiu: foglia d'aluminiu è carta kraft, foglia d'aluminiu è film trasparente.Questu deve ancu esse una caratteristica di u saccu di nut food.In seguitu, ricumandemu parechji tipi di sacchetti di noci.
1. Trè lati sigillanu u saccu di imballaggio di noce, sigillanu a mità di centimetru nantu à i lati manca è destra, è sigillanu 1 à 2 centimetri in a parti suprana.U cliente mette l'alimentu di noce in u saccu sigillatu di trè lati da u fondu, è poi sigilla in calore per a mità di centimetru.

2. Harmonica bag nut food packaging bag, chistu è un tipu di saccu di semi di girasole nut usendu ***, ognunu hà lati manca è dritta, grande capacità è bella forma.

3. U saccu di imballaggio di nuci di sigillatura di ottu lati, stu saccu hà un sensu tridimensionale, pò stà nantu à u scaffale, è hè cunvenutu per a vendita è u cunsumu da i cunsumatori.Ci sò trè piani nantu à u latu è u fondu per a stampa di culore di i sacchetti di imballaggio di l'alimentu, è ci sò più posti in fronte è in daretu per publicità è bellezza, chì hè favurèvule à prumove a marca è attrae l'attenzione di i cunsumatori.

4. Self-supporting nut food packaging bag, self-supporting bag hè dinù un tipu saccu cumuna in nut food.Pò stà nantu à u so propiu, di solitu cù un zipper, hè cunvenutu per portà è manghja noci.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2020

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin