Chì ci hè a diffarenza trà sacchetti alimentari è sacchetti di plastica ordinariu?

Chì ci hè a diffarenza trà sacchetti alimentari è sacchetti di plastica ordinariu?

I sacchetti di plastica sò unu di i bisogni indispensabili in a vita
I principali materiali di imballaggi alimentari sò polietilene, polipropilene, polistirene, etc. Diversi materiali anu caratteristiche diverse, è u so usu deve esse basatu nantu à e caratteristiche di l'alimentu stessu.

1 (1)
1 (2)

1. Polietilene: U cumpunente principale hè a resina di polietilene, è aghjunghjenu una piccula quantità di lubricant, agenti di anziane è altri additivi.U polietilene hè un solidu di cera bianca, inodore, non tossicu.L'HDPE hè divisu in polietilene d'alta densità, polietilene di bassa densità è polietilene lineare di bassa densità secondu a morfologia, u cuntenutu è a struttura di a catena di u polimeru.
U plasticu di polietilene hè comunmente chjamatu HDPE di pressione di fondu.In cunfrontu cù u polietilene di bassa densità è LLDPE, i plastichi di polietilene anu più alta resistenza à u calore, resistenza à l'abrasione, idrofilicità di vapore d'acqua è resistenza à u stress crack in ambienti naturali.Inoltre, u plasticu di polietilene hà una forza dielettrica eccellente, resistenza à l'impattu è resistenza à u friddu.Hè adattatu per i prudutti cavuti (cum'è i buttigli di vetru, i buttigli di detergenti), l'injection molding, l'injection molding è altre industrie.
U polietilene lineare di bassa densità (LINEARLOWDENSYPOYETHYLENE, LLDPE) hè un polimeru pruduttu da a polimerizazione di l'etilene è una piccula quantità di olefine avanzate in presenza di un catalizzatore.U so aspettu hè simile à chiddu di polyethylene bassu-densità, ma u so gloss superficia hè bona, cù allungamentu bassu temperature è altu Modulus, resistenza di curvatura, resistenza à cracking stress a terra, forza di compressione impattu bassu temperature è altri vantaghji.
Hè principarmenti utilizatu per l'injection, l'estrusione, u soffiu è l'altri metudi di stampa per pruduce filmi, necessità di ogni ghjornu, tubi, fili è cavi.
2. Polypropylene: U cumpunente principalu hè a resina di polipropilene, chì hà un altu brillo è trasmittanza di luce.U rendiment di saldatura termica hè peghju di PE, ma megliu cà altri materiali plastichi.
1. U funziunamentu di a barriera hè megliu cà PE, a so forza, durezza è rigidità sò megliu cà PE;
2. A salute è a sicurità sò più altu ch'è u sport
3. Hè una resistenza di calore eccellente è pò esse usata per un bellu pezzu à una temperatura di 100 gradi Celsius, ma a so resistenza à u fretu migliurà u rendiment di HDPE è diventa brittle à -17 gradi Celsius.
U saccu di imballaggio fattu di film plasticu hè superiore à platinu, materie prime trasparenti è materiali resistenti à lacrime in termini di resistenza à l'usura è resistenza à l'umidità, ma l'effettu di stampa di imballaggio hè poviru è u costu hè bassu.Pò esse usatu per l'imballazione di inversione di lollipops è snacks.Pò esse fattu in un saccu di imballaggio di film termoretractibile di l'alimentu, cum'è i sacchetti di imballaggio di plastica per l'alimentariu è l'alimentariu è altri sacchetti di imballaggio compositi.
3. Polystyrene: Un polimeru cù monomeru di stirene cum'è u cumpunente principale.Stu materiale hè trasparente è brillanti.
1. A resistenza à l'umidità hè peggiu di PE, a stabilità chimica hè generale, a durezza hè alta, ma a fragilità hè grande.
2. Bona resistenza à a temperatura bassa, ma povira resistenza à a temperatura alta, ùn pò micca più di 60≤80℃.
3. Bon fattore di sicurità.


Tempu di pubblicazione: Jul-06-2020

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin