Cumu identificà a qualità di sacchetti d'aluminiu

1. Materiali di saccu di foil d'aluminiu: U saccu di imballaggio deve esse liberu di un odore peculiar.I sacchetti cù un odore peculiar in generale facenu a ghjente sentenu chì ùn anu micca rispettu i normi igienici, è ponu ancu influenzà l'usu normale di i sacchetti.Se ùn ci hè micca odore, avete bisognu di verificà a trasparenza di u saccu, se a clarità hè uniforme, s'ellu ci hè impurità, etc.

2. L'uniformità di l'apparenza;prima osservate a rigidità di u saccu.In generale, u più altu hè a flatness, u megliu, salvu per e diverse bisogni di i materiali.Per esempiu, per un saccu fattu di nylon è film d'alta pressione, a parte di u caldu di u saccu avarà una forma d'onda;hè ancu necessariu di osservà s'ellu u bordu cut di u saccu hè pulito, u più pulito u megliu.

3. A qualità di stampa di sacchetti d'aluminiu: vede s'ellu ci hè un terzu culore evidenti à u splicing di i dui culori.

4. A fermezza di u saccu d'aluminiu: A fermezza di u saccu hè principalmente divisu in dui tipi, chì sò in ligna cù a fermezza è a fermezza di l'aria calda.I sacchetti di foglia d'aluminiu Wuxi anu diversi livelli di fermezza per via di diversi materiali.

A principal diferenza hè di alignà u bordu di u saccu è strappallu cù a manu.U saccu fattu di nylon è film d'alta pressione hè generalmente difficiuli di strappà a manu.Pò esse usatu per mantene i prudutti più pesanti, cum'è petre, particeddi grossi, etc., mentre chì u saccu fattu di film di termosaldatura OPP hè faciule da strappà.Puderà cuntene parechji prudutti classici;dopu chì u saccu hè strappatu, dipende da a forma è a struttura di a sezione trasversale.S'ellu hè strappatu uniformemente da a mità di a parte di u saccu termosellatu, significa chì u calore di u saccu hè assai poviru, è u saccu hè faciule di rompe durante u prucessu di produzzione;U bordu di sigillatura hè strappatu, chì indica chì a qualità di sealing hè bona;dipende ancu da a fermezza composta di u saccu.U metudu hè di prima vede quanti strati di struttura ci sò à u crack, è poi vede s'ellu pò esse separatu da a manu.S'ellu ùn hè micca fàciule à separà, tandu Si mostra chì a fermezza cumposta hè bona, è viciversa hè poviru;in più, per verificà a fermezza di u saccu, hè ancu necessariu di verificà s'ellu ci sò bolle d'aria o arrughe nantu à a superficia di u saccu.


Tempu di post: 17-sep-2022

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin