Quali esigenze soddisfanu i sacchetti di imballaggio di frutti secchi qualificati?

(1) Deve risponde à i requisiti di i materiali di imballaggio alimentari

Avà a sicurità alimentaria hè assai impurtante.L'alimentu stessu risponde à i requisiti di a produzzione di sicurezza di l'alimentariu, è l'imballu deve risponde à i requisiti di i materiali di imballaggio alimentari.I sacchetti alimentari di qualità povera ponu causà danni fatali à u pruduttu.Migliaia di frutti sò prudutti di cunsumu ogni ghjornu, cusì l'imballu di frutti secchi deve esse cumpletu cù QS A necessità di a produzzione di salvezza di l'alimentariu.

Cinque cundizioni chì deve esse cumpletu da u materiale di basa di materiali compositi per frutti secchi è sacchetti di imballaggi alimentari:

1. Hà una tensione di superficia appropritata, perchè l'adesivu o un altru sustrato pò esse realizatu un bonu padding è infiltrazione nantu à a so superficia.

2. Hà una certa polarità o cuntene certi gruppi funziunali di memoria, perchè u sustrato hà un effettu adsorption megliu nantu à l'adhesive o un altru sustrato.

3. U sustrato cuntene certi gruppi funziunali specifichi, chì permettenu di furmà un ligame chimicu più forte cù l'adesivu o un altru sustrato.

4. A superficia microscòpica di u sustrato hà una certa rugosità è porosità, chì permettenu l'adesivu o un altru sustrato per penetrà in u vacu è formanu un forte ligame meccanicu.

5. Per i sustrati di plastica, a catena di polimeru deve avè una bona flessibilità per chì a catena o segmentu di polimeru hà una bona capacità di diffusione sottu à l'azzione di a temperatura più alta.

(2) U disignu deve esse novu

Se un pruduttu vole vende bè, un bonu disignu hè essenziale.I sacchetti di imballaggio di Qianguo anu da esse designatu secondu e caratteristiche di i frutti secchi, per chì i clienti ponu capisce u pruduttu è cumprà in u tempu.

(3) Qualità affidabile

Ùn importa micca a qualità di ogni pruduttu hè u più impurtante, a qualità di u saccu di imballaggio hè particularmente impurtante.L'imballaggio di qualità povira romperà u saccu, chì affetterà seriamente u pruduttu è riduce assai a qualità di u pruduttu stessu.Solu fendu i punti di sopra, pudemu fà sacchetti di imballaggio di frutti secchi qualificati.


Tempu di post: 15-mar-2023

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin