O a ni mea e mana'omia e fa'amalieina e taga pepa fa'amamago?

(1) E tatau ona faʻamalieina manaʻoga o mea e teu ai meaʻai

O le taimi nei e taua tele le saogalemu o mea'ai.O meaʻai lava ia e fetaui ma manaʻoga o le gaosiga o le saogalemu o meaʻai, ma o le afifiina e tatau ona fetaui ma manaʻoga o meaʻai afifiina.O taga meaai le lelei e mafai ona afaina ai le oloa.E afe ma afe o fualaau aina o loʻo faʻaaogaina i aso uma, o lea la o le afifiina o fualaau mamago e tatau ona tausisia QS Le manaʻomia mo le gaosiga o meaʻai.

Lima tu'utu'uga e tatau ona fa'amalieina e le mea fa'avae o mea tu'ufa'atasi mo fuala'au mamago ma ato afifi mea'ai:

1. O loʻo i ai se faʻalavelave faʻafefe talafeagai, ina ia mafai e le faʻapipiʻi poʻo se isi mea faʻapipiʻi ona faʻatino lelei padding ma infiltration i luga o lona luga.

2. O loʻo i ai se polarity poʻo aofia ai nisi vaega galue manatua, ina ia i ai i le substrate se aafiaga adsorption sili atu i luga o le pipii po o se isi substrate.

3. O le substrate o loʻo i ai ni vaega faʻapitoa faʻapitoa, e mafai ai ona fausia se fusi faʻamalosi malosi ma le faʻapipiʻi poʻo se isi mea.

4. O le microscopic surface o le substrate o loʻo i ai se faʻamalo ma le porosity, faʻatagaina le faʻapipiʻi poʻo se isi mea faʻapipiʻi e ulu i totonu o le gaogao ma fausia ai se fusi faʻainisinia malosi.

5. Mo substrates palasitika, o le filifili polymer e tatau ona lelei fetuutuunai ina ia mafai e le polymer filifili po o se vaega lelei diffusion gafatia i lalo o le gaioiga o le vevela maualuga.

(2) O le mamanu e tatau ona fou

Afai e manaʻo se oloa e faʻatau lelei, e manaʻomia le mamanu lelei.E manaʻomia ona faʻatulagaina ato faʻapipiʻi a Qianguo e tusa ai ma uiga o fualaau mamago, ina ia mafai ai e tagata faʻatau ona malamalama i le oloa ma faʻatau i le taimi.

(3) Tulaga fa'atuatuaina

E tusa lava po o le a le lelei o soʻo se oloa e sili ona taua, o le lelei o le pusa afifi e sili ona taua.Le lelei o le afifiina o le a malepe le ato, lea o le a matua afaina ai le oloa ma faʻaitiitia ai le lelei o le oloa lava ia.E na'o le faia o mea o lo'o ta'ua i luga e mafai ai ona tatou faia ni taga fa'ameamea fa'amago taumafa.


Taimi meli: Mati-15-2023

Su'esu'ega

Mulimuli mai ia i matou

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin