10 tendenzi maiò in u disignu di imballaggi da 2021 à 2022, è chì sò i novi cambiamenti?

Fighjendu in daretu à e tendenze di u disignu di l'imballazione in 2021, sò culori minimalisti, illustrazioni grafiche, fucalizza nantu à a struttura, mudelli evidenti, interattivi, storie aghjunte, imballaggi retro è astratti.Da queste ottu tendenzi, pudemu vede a diversità è l'innuvazione di stili di design di imballaggio.Per i diseggiani, riferite à i tendenzi di u disignu di ogni annu, ponu ancu guadagnà assai ispirazioni è scontri.

È annantu à l'anni, avemu vistu l'impurtanza di e-commerce à a nostra vita di ogni ghjornu è occupazioni.Sta situazione ùn cambierà micca immediatamente.In l'e-commerce, perderete l'uppurtunità di cumprà è sperienze una atmosfera di marca ben cuncepita, chì hè irreparabile à u situ web più immersivu.Dunque, i disinfettori di imballaggi è i pruprietarii di l'imprese aumentanu u so investimentu per purtà una marca direttamente à a vostra porta.

Si crede chì a tendenza di cuncepimentu di imballaggio in u 2022 porterà cambiamenti maiò à u stilu di vita di tutti, a strategia cummerciale è i sentimenti persunali.Questa tendenza di a moda forza l'imprese à ripensà a so pusizioni, l'infurmazioni di marca è i valori basi.

nutizie 1

Tendenze di cuncepimentu di imballaggi per 2021-2022

Videmu quali cambiamenti sò stati fatti ~

1. Imballaggio protettivu

In generale, a dumanda di imballaggi protettivi hè stata in crescita.I pranzi à asportu sò più populari chè mai.Inoltre, i servizii di spedizione di supermercati sò ancu in crescita.In u 2022, l'imprese anu da priurità e soluzioni di pacchetti di e-commerce chì sò durable è copre a maiò parte di i prudutti attuali quant'è pussibule.

nutizie 2

da i dettagli di a licenza

 

02
Disegnu di imballaggio trasparente
Attraversu l'imballu di cellophane, pudete vede chjaramente u cuntenutu dentru.In questu modu, u cumpratore pò avè una bona impressione di l'aspettu generale di u pruduttu.Frutti freschi, ligumi, carne è prudutti congelati sò imballati in questu modu.U disignu di l'imballaggio ghjoca un rolu vitale per assicurà a sicurezza è a prutezzione di u produttu, a prumuzione è a cummercializazione di l'identità di a marca di u produttu.
nutizie 3

di KamranAydinov
nutizie 4

da rawpixel
nutizie 5

da u saccu di vettore

03
Imballaggio retro
Avete mai vulutu vultà in u tempu ?Tuttavia, hè fattibile di incorpore l'estetica retro in u disignu di l'imballaggio.Questa hè una tendenza nantu à u passatu è u presente.L'estetica retro impregna tuttu u disignu, da a selezzione di fonti à a selezzione di culore, è ancu l'imballu stessu.In quantu à u so usu, pò esse appiicata à quasi ogni pruduttu o affari.
nutizie 6

par Vignesh

nutizie 7

da gleb_guralnyk
nutizie 8

da pikisuperstar
nutizie 9

4. Illustrazione piatta
In l'illustrazioni di imballaggio, u stilu graficu pianu hè u più ricunnisciutu.In questu stile, a forma hè generalmente simplificata, è i blocchi di culore sò prominenti.A causa di a forma simplificata, i spots culuriti si distinguenu da a folla;per via di a forma simplificata, u testu hè più faciule da leghje.

 

nutizie 10nutizie 11

da iconicbestiary
nutizie 12

05
Geometria simplice
Attraversu anguli sharp è linee chjaru, u disignu di l'imballaggio presenta novi vantaghji.Cù u sviluppu di sta tendenza, i cunsumatori ponu vede u valore di u pruduttu.Questu hè in forte cuntrastu cù i mudelli è i disegni chì descrizanu e cose in a scatula.Ancu s'ellu hè simplice, hè un modu efficau per l'imprese per sentenu chì esistenu è facenu una impressione durabile.
nutizie 13

06
Display di culore è informazioni
I culori audaci è vivi è i toni chì inducenu l'umore sò usati per attruverà l'attenzione di i cumpratori.Mostra l'infurmazione interna à i cumpratori è dicendu l'infurmazione interna hè a ligera differenza chì sta tendenza permette à e cumpagnie di fà.
Ùn ci hè dubbitu chì da u 2022, u livellu di cuncurrenza in l'industria di e-commerce continuarà à cresce, è l'aspettattivi di i cunsumatori per l'imballaggi innovatori cuntinueghjanu ancu à cresce.Per assicurà chì a vostra marca serà ricurdata per un bellu pezzu dopu chì l'imballu hè riciclatu, crea un "momentu di marca" convincente à a porta di i vostri cunsumatori.
nutizie 14

07
Texture di imballaggio
U disignu di l'imballaggio deve cunsiderà micca solu a visibilità, ma ancu u toccu.Pudete distingue i vostri prudutti attraversu una sperienza più tattile.Per esempiu, sè vo vulete ghjunghje à un cliente high-end, cunzidira l'etichette in embossing.
"Premium" hè in relazione cù queste etichette in rilievu.I clienti chì piacenu a sensazione di questi articuli etichettati pensanu chì sò più preziosi!Grazie à a so artisgianalità superba, a texture stabilisce una cunnessione emotiva cù u pruduttu, chì aiuta à fà una decisione di compra.
nutizie 15 nutizie 16

08
Composizione sperimentale
A simplicità di u disignu facilita l'esperienza di u cliente.I diseggiani di imballaggi anu bisognu di creà disinni chì sò faciuli di capiscenu è visualmente attrattivi.Dunque, a tipografia sperimentale diventerà parte di a tendenza di cuncepimentu di imballaggio in 2022.
Pudete sceglie di utilizà a marca o u nome di u produttu cum'è a funzione principale di l'imballu invece di fucalizza nantu à u logò o l'opera d'arte specifica.
nutizie 17 nutizie 18

09
Ispirazione astratta
Un artista aborigenu hà creatu un disignu astrattu, aghjunghjendu creatività à l'imballaggio tutale.In u disignu di l'imballaggio, i diseggiani utilizanu testu forte è culori brillanti per rinfurzà a bellezza di l'imballaggio di u produttu.
Pittura, belle arti è arte astratta sò tutte fonti d'ispirazione per i diseggiani.Per mezu di sta tendenza, guardemu l'arti da una nova perspettiva.

nutizie 19 nutizie 20

10
Foto di culore di anatomia è fisiologia
Avete capitu stu sughjettu ?In cunfrontu cù u "disegnu graficu", a tendenza di imballaggio di u 2022 li purterà una atmosfera assai più "galeria d'arte".Sente cum'è disegni di u produttu pigliati da disegni anatomici o disegni di design di ingegneria, è pò ancu esse una grande parte di a tendenza.Pò esse ancu perchè u 2021 ci hà incitatu à rallentà è ripensà ciò chì hè veramente impurtante.
nutizie 21 nutizie 22 nutizie 23

in cunclusioni:

 

Cù l'infurmazioni di tendenza sopra, cunnosci avà e tendenze di u disignu di l'etichetta è l'imballaggio per u 2022 è oltre.Ch'ella sia un affari o un designer, per mantene a cuncurrenza sempre più feroce è i bisogni cambianti di i clienti, hè necessariu capisce a situazione è esse cumpetitiva.

 

A tendenza di imballaggio di u 21u seculu si focalizeghja nantu à a cura è l'emozione, affissendu l'infurmazioni di u culore è di a marca attraversu materiali, cuncepimentu è pussibulità di stampa.L'imballaggi chì sò più amichevuli di l'ambiente, utilizanu menu risorse è menu rifiuti diventeranu più populari.

 

I tendenzi ùn sò micca necessariamente novi ogni annu, ma i tendenzi sò impurtanti ogni annu!

 


Tempu di Postu: Nov-02-2021

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin