Una ragazza di 24 anni hà inventatu un novu plasticu biodegradable fattu di pelle di pisci hà vintu u premiu di design

Lucy, di 24 anni, inventa u plasticu biodegradable fattu di scarti di pesci (pelle, squame).Sicondu Lucy, solu un coddu pò fà 1.400 sacchetti di plastica Marina Tex, chì ponu esse spartuti in quindici basura in 4-6 settimane.

222

 

 

Stu bioplasticu biodegradable hè fattu da una cumminazione di prudutti sprechi da l'industria di a pesca, è alga rossa.A cuntrariu di certi altri bioplastici chì necessitanu un tipu di, infrastruttura speciale è temperatures più elevate. Stu materiale biodegraderà in una specie di temperature più basse, chì pò esse rializatu in un tipu di compostu di casa. Hè statu creatu da u graduatu di l'Università di Sussex Design, Lucy Hughes. .I so idee sò guidati da a so credenza chì i rifiuti anu un valore veru. Allora hà sviluppatu un novu bioplasticu da ciò chì saria statu ghjittatu, Perchè si usa un materiale di scartu piuttostu cà un materiale vergine, uttene stu materiale à un costu assai più bassu. o qualchì volta, sapete, liberuÈ questuHè quasi uguali à un saccu di plastica LDP

À tempu biodegradable è costu-efficace, allora chì hè dopu per Lucy è Marina Tex?

"Sò un tipu di dedicà l'annu dopu à sorte di travagliu nantu à cuncessioni è ottene finanziamentu per questu.Ma pensu chì un pocu più di R&D ci vole à andà in questu. Allora vogliu esse capace di, sapete, uttene u materiale à e so megliu qualità ".Lucy hà dettu

222

Per l'invenzione di Lucy, era una bona nutizia per l'ambiente mundiale.I materiali biodegradabili sò appena emergenti, chì hè necessariu per a prutezzione di l'ambiente.Ancu s'è u prezzu di a maiò parte di i materiali biodegradabili ùn pò micca impactà u prezzu bassu di i sacchetti di plastica tradiziunali, cum'è PE, PET, ABS, etc., "a contaminazione bianca" hè sempre in corso.Ma avà l'ambiente di u mondu s'aggrava è peghju, avemu ancu più urgente bisognu di una varietà di materiali cumplettamente degradabili per rimpiazzà i plastichi di petroliu tradiziunali.

OEMY Environmentally Friendly Packaging Company hè impegnata à a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di sacchetti di imballaggio compositi cumplettamente degradabili.Stu saccu di imballaggio compositu cumplettamente degradabile ùn hè micca cusì pocu costu cum'è i sacchetti di imballaggio di plastica tradiziunali.Questu hè chì e materie prime completamente degradabili sò aumentate in l'ultimi anni è sò state messe in produzzione è applicazione.In cunfrontu cù e materie prime tradiziunali di plastica chì sò state sviluppate per centinaie d'anni, a tecnulugia di produzzione ùn pò micca ottene u prezzu bassu.U prezzu di e materie prime cumpletamente biodegradabili per l'amidu biologicu hè attualmente u doppiu di quelli di plastica tradiziunale PE, ABS è PET.

33

In ogni casu, per prumove vigorosamente u saccu di imballaggio compostu cumplettamente degradable, a cumpagnia OEMY compresses u prufittu in u prucessu di fabricazione di sacchetti è permette una parte di u prufittu à i nostri clienti, chì hè ancu benefica per u cuntrollu di i costi di u cliente è a prutezzione di l'ambiente.

Oemy Environmental Friendly Packaging Co., Limited.

Https://www.oempackagingbag.com/

E-mail:admin@oempackagingbag.com

Tel : 0086 13711875799

 


Tempu di post: Dec-05-2019

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin