Cosa hè a carta di drago nuvola

A carta di drago nuvola hè una carta kraft speciale, pare cum'è neve bianca, cù una pelusa bianca di cignu. Questa carta hè piena di texture artistica.

111

Cloud Dragon Paper hè fattu di scorcia di muntagna, scorza di filatu, pelle di pianta salvatica, gum vegetale, etc. U prucessu di produzzione hè cumpletamente trasfurmatu secondu i 21 passi di l'anticu attellu di manu.A fibra di carta hè longa è a so qualità hè alta.Hè carattarizatu da una durezza estremamente alta, una eccellente assorbimentu d'acqua è assorbimentu di umidità, capacità di respirazione è elasticità.U filatu pruduciutu hà e caratteristiche di carta bianca, fine è suave, forte è forte, non tossicu, ecologicu, durable è delicatu.A prova di insetti, fragranza chjara, forte assorbimentu di tinta, micca fàciule di cambià u culore, a preservazione di longa durata, e caratteristiche di u corpu umanu anu un sensu di tranquillità è tranquillità, hè diventatu un impurtante genealogia di u cuntrattu scrittu da e persone di u passatu è u carta è diversi imballaggi di u Buddhismu è u Taoismu.Carta artigianale.U culore ùn resta micca cambiatu per un bellu pezzu, micca rot, è ùn serà micca cunservatu.

222

Cloud Dragon Paper hè largamente utilizatu in l'imballaggio di tè, torte di tè, materiali medicinali per tè, ginseng, velluto, ginseng, cibo, carta imballaggio e altre diverse carte di imballaggio e artigianato, dipinti, libri, lanterne, ombrelli, paralumi, fan di carta., aquiloni, a prova di umidità è di insetti, imballaggio artigianale, imballaggio elettronicu di precisione, imballaggio di scatula di rigalu artigianale.

OEMY Environmental Friendly Packaging Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale di tutti i tipi di imballaggi.Cum'è l'imballu di foglia di tè, l'imballaggio di l'alimentu, l'imballaggio di risu, l'imballaggio di caffè, ecc. Alcune di i sacchetti di imballaggio sò fatti di carta di drago nuvola.Avemu bè à a stampa nantu à a carta di drago nuvola, a stampa pare assai bella.Se vulete chì i vostri sacchetti di imballaggio sò fatti di carta di drago nuvola, per piacè cuntattateci.

 

Ottene una soluzione di imballaggio persunalizata per u vostru ordine avà.

Tel & WhatsApp & Wechat: 86+13711875799

E-mail:admin@oempackagingbag.com 


Tempu di Postu: 27-Nov-2019

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin