Perchè parechji sacchetti di imballaggio deve esse cù valvula d'aria

A Funzione di a valvola di l'aria à i sacchetti di imballaggio.

Per i grani di caffè, l'alimenti è l'altri prudutti chì volatile i so gasi, i sacchetti di imballaggio di i prudutti si espansione è espansione, soprattuttu quandu si usanu sacchetti compositi. U gasu pruduttu da a fermentazione cuntinua di u pruduttu ùn solu cambia a forma di u pacchettu originale. , ma ancu scoppiu.U sabbiatura di l'imballaggio hà causatu dannu seriu à u fabricatore.

111

Allora a suluzione abituale à stu prublema hè di saldarà una valvola di ventilazione unidirezionale nantu à u saccu di imballaggio per permette à l'eccessu di gasu in u saccu di imballaggio per esse scaricatu in modu fluidu, assicurendu cusì a qualità di u cuntenutu di u saccu di imballaggio è eliminendu l'espansione o scoppiu di u pacchettu risultatu.A vàlvula di scarico cù una schermu di filtru impedisce chì a polvera sia espulsa da u saccu filtrendu a polvera in u saccu.

222

U principiu di a valvula di scarico unidirezionale:

333

Quandu u gasu generatu da l'articuli sigillati in u saccu righjunghji una certa pressione in u saccu, u gasu dentru per spinghje a valvula, è pocu à pocu scarica l'eccessu di gas;quandu a prissioni in u saccu hè offset per apre a valvula, A valvula si chjude automaticamente.È a valvula si apre automaticamente solu quandu a pressione in u saccu hè più altu ch'è a prissioni fora di u saccu, è vice versa, l'aria esterna è u vapore d'acqua ùn ponu micca entra in u saccu.

Altre funzioni di l'unicu moduariavalvola:
1. Siccomu una valvula di ventilazione unidirezionale hè disposta sopra à u saccu di imballaggio di plastica, u saccu imballatu pienu di merchenzie hè impilatu in u prucessu, è l'aria residuale in u saccu più bassu hè scaricata da a fila unidirezionale sottu a gravità di a carica in u saccu di imballaggio superiore.U scaricamentu di a vàlvula pò migliurà a stabilità di a pila è aumentà l'altezza di a pila.
2. Improve a resistenza à l'impattu di i sacchetti di plastica.Quandu u saccu pienu di merchenzie cade in un locu altu in a merce in muvimentu, l'aria in u saccu pò esse scaricata da a valvola di scarico unidirezionale, rimpiazzà l'onda di scossa generata da l'aria residuale in u saccu, è inizialmente o evitendu i sacchetti di imballaggio si scoppiavanu.

Valvula d'aria 100% biodegradable
OEMY Environmental Friendly Packaging Company hà sviluppatu una valvola d'aria 100% biodegradabile è hà sviluppatu a produzzione di massa.A funzione di a valvola d'aria PLA hè a stessa cù a valvola di l'aria in plastica PE.Ma a valvola di l'aria in plastica PE ùn puderia micca esse degradata, seria contaminata per l'ambiente.È a valvula d'aria PLA serà degradata quandu si mette in terra, ùn hè micca dannu per l'ambiente.

444

Benvenuti à custruisce una bona relazione cummerciale cun noi se avete bisognu di qualsiasi prughjettu di imballaggio.

Oemy Environmental Friendly Packaging Co., Limited.

Https://www.oempackagingbag.com/ 

E-mail:admin@oempackagingbag.com

Tel : 0086 13711875799


Tempu di pubblicazione: 15-10-2019

Inchiesta

Seguiteci

  • facebook
  • you_tube
  • instagram
  • linkedin